tirsdag den 29. januar 2013

Renovering af Kreidler Florett

Så starter renovering af Kreidleren. Jeg startede med at afmontere motoren og det gik meget nemt indtil den sidst bolt skulle af. Det viste sig at blive en svær opgave da bolten have "groet" sig fast til motoren. Så jeg opsøgte en automekaniker der brugte en time på at få motoren fri. Men bolten sidder stadig i, så nu er jeg spændt på om den skal bores ud, øv:-(

Jeg har købt en masse brugte dele bl.a. forskærm, bagskærm, lygte, sæde mv. Mangler dog stadig parabol/glas til lygte og et speedometer.

Motoren skal repareres ved gearene - ved ikke helt hvad der er galt med den men springer ud af 3. gear? Desuden skal jeg have tjekket elektronikken da den går ud efter et stykke tid når jeg tænder lyset?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar